Yin och Yang

Vi får ofta frågan här på bloggen hur F och jag kan vara så bra kompisar. För vi är ju väldigt olika. Här kommer min förklaring:
  • Vi gillar båda snowboard.
  • F är lång. Det är bra att ha en lång kompis. När jag undrar hur snön ser ut på andra sidan berget är hon så lång att hon kan se över det och säga om det ser fint ut.
  • F har en grym klädsmak. Jag behöver henne för att se till så att jag inte går runt som ett vandrande monster.
  • F är duktig på att göra klädhögar. Och jag älskar att städa. Så hon gör mig en jättetjänst!
  • F är bäst på att köra bil. Och jag är sämst. På så sätt får jag en personlig chaufför.
  • Vi har samma skostorlek. Så vi kan låna skor av varandra.
Där ser ni! Det är bra att vara olika.


J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0