Inte önskad längre

Jag har varit bortrest hela helgen. Kanske förväntar man sig då ett stort mottagande när man kommer hem till familjen igen. Detta var dock inte vad som väntade mig. Istället har jag mer och mer börjat inse att min familj inte vill något hellre än att jag flyttar. Se själva:
  1. Dom har ägnat helgen åt att diskutera vad dom ska göra med mitt rum.
  2. Mina föräldrar letade inneboende och visade upp mitt rum för en fattig student.
  3. Dom har gått och rivit ner alla mina fina skidbilder som jag tapetserat väggarna med.
  4. Dom har bytt lås till ytterdörren så jag kom inte ens in i huset utan fick sitta på trappan och vänta på att familjen skulle komma hem. Samt bli till stort åtlöje inför grannarna.
Kära familj. Jag har fattat vinken. Snart blir ni av med mig.

Hemlös
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0