Ett varmt välkomnande

För ett par dagar sedan anlände jag till Lund. Det var ett ögonblick fullt av lycka. Äntligen fick jag träffa min andra hälft igen. Men något hade förändrats. J hade bestämt sig för att nu var vi BFF's utan gränser.

Så hon tog med mig till vårdcentralen. För den som har missat det, så har J varit sjuk hela sommaren för hon har börjat få svans. Så hon går till vårdcentralen varje dag för att plåstra om den och se till att den inte växer.

Hon tog med mig in i vårdrummet. Drog ner byxorna och visade rumpan för mig. Sedan la hon sig ner i lugn och ro på britsen. Jag blev lite chockad. Jag satt stelt i stolen. Men efter ett tag slappnade jag av. För det är klart att jag måste se BFF's svans. För man ska ju både vara vän med sin kompis även om hon har svans.


59
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0