En vanlig torsdag i november

Nu har vi varit på K.O i mer än ett dygn. Det är fient. Folk undrar ofta vad vi gör om dagarna. Så här kommer en lista på vad man kan hitta på i stugan en helt vanlig torsdag i början av november:
  • titta på TV. För en gångs skull startade TV:n direkt så den gamla vanliga hysterin kring om antennen blåst ner eller inte uteblev.
  • laga mat. Begränsad lycka då skafferiet endast innehåller havregryn och några gamla riskorn.
  • pröva vinterns outfit. Blir dock varmt och svettigt efter ett tag.
  • surfa. På nätet alltså. Jag har dock en tendens att bli utsparkad från nätet. Vet inte varför.
  • dricka öl. Brukar dock bli lite väl stökigt.
  • läsa en bok. Blev tråkigt när jag läst ett kapitel och insåg att jag inte kom ihåg vad jag läst.
  • skruva på brädan. Finns en gräns då man inser att det inte finns så mycket mer att göra.
J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0