Att Vara Beroende

Jag tänkte att det var dags. Tiden är inne. Jag ska dela med mig av min börda för att göra det lättare för andra att bära den. För att vi tillsammans ska skapa en bättre värld.

Jag gör det när jag kommer hem. Jag gör det ibland på morgonen. Ibland kan det till och med hända på jobbet. Jag gör det för att koppla bort verkligheten ett tag. Att få göra entré i en värld där allt kan hända. Det gör att jag kan slappna av en stund. Jag vet att det inte är bra. Att leva i en värld där verkligheten inte alltid är det sanna. Ibland har jag blivit ovän med mina vänner på grund av denna världen. Ofta blir man missuppfattad, eftersom man inte riktigt kan uttrycka sig detsamma som annars.

Men nu är det över. Jag kommer inte längre kunna göra det när jag kommer hem. Inte heller på morgonen.

För nu har vi bara internet på jobbet!

F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0