Nu Har Det Hänt

Vi är splittrade. K, F & L har dragit. Vi är nu i Tegefjäll. Här ska vi tillbringa nio nätter. Vi mår bra, vi är ju fortfarande 3/4 av kollektivet samlat.

Men utan den viktiga pusselbiten J känns inte detta helt. Jävlar vad jag redan saknar J. Det var nu cirka en timme vi skildes. Och 24 timmar sedan vi grina under Duvedsflaggan.
"Duved gillar dig"

Det var kanske dem orden som gjorde allt så uppenbart.

Men F håller hårt i underbaringarna L & K. Så kanske jag klarar mig till imorgon.

Peace Out
F

Kommentarer
Postat av: Mamma mus

Föreslår frankt en ny kategori; Mammor som söker kontakt.

jag vill ha min dotter tillbaka. Den rara lilla flickan med lackskor och blommig klänning, vart tog hon vägen? Varför irrar hon uppe i Åre?



Sluta fundera, ring din mamma. Och inte då för att låna pengar - bara.



Mamma mus

Postat av: Stenhuggaren

Bytt bytt, kommer aldrig tillbaka.

Frågan är inte om hon går i mammas fotspår, snarare när.

Finns det raggare i Åre?



Annat var det på den goda tiden, när afterski gällde efter 50 åk i puckelpisten, nu börjar väl slynglarna i baren direkt. Ja, ja annat var det förr...

2010-02-25 @ 22:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0