Fighter

Läs förgående inlägg. Jag och J har, helt på impuls, köpt varsin bräda från vackra Österrike för att ta vår åkning till en helt ny nivå. Helt jävla underbart.

Men...

Jag fick ett mail från Österrike. Ett vänligt men bestämt mail. Det stod ungefär att: "Era brädor är nu på väg, men tänk nu på att stanna hemma tills brädorna anländer." Surfade runt lite på hemsidan och spårade vart i leveransen brädorna befinner sig. "Somewhere between Österreich and Schweden."

Nähä?!

Går in på hemsidan igen. Leveransen tar mellan tre och fjorton dagar. Ja men kul!

Så här sitter jag. Jag stirrar ut genom fönstret och längtar efter att få springa barfota i gräset. Jag skickar brev till avlägsna släktingar. Jag gör en kompis av en football. Jag försöker leva på det naturen ger mig. Men det är svårt, för jag är inomhus. Men jag är en kämpe.

Jag kämpar för det jag älskar!

F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0